ForexPeoples FAQ ForexPeoples Forex Forum es un lugar de comunicación tanto para los principiantes como para los comerciantes hábiles. Foro de Forex puede proporcionar mucha información útil para usted, incluidos los asesores y los indicadores de las estrategias comerciales y sistemas de comercio. Usted puede discutir los resultados del día de negociación y hablar con los comerciantes con experiencia, hacer preguntas a los representantes de los centros de operaciones y corretajes. Los principiantes encontrarán información útil en una sección especial del Foro. ForexPeoples Forex Forum Cuentas PAMM La cuenta PAMM es un sistema de gestión de activos en el que un Gestor trata con su propio capital, así como con el fondo total de inversores. En el curso de transacciones comerciales, que un Administrador lleva a cabo en su cuenta, se duplican en las cuentas de inversionistas adjuntos. El inversor sólo tiene que elegir un Gerente hábil y adjuntar su cuenta a una cuenta PAMM de los gerentes. ForexPeoples Forex Forum Bonus para la comunicación Forex Forum ofrece un bono de promoción especial para la comunicación. Una bonificación especial se acumula a un usuario para un mensaje útil. El bono se puede utilizar para negociar en el mercado Forex. ForexPeoples Forex Forum - Contests Diferentes tipos de concursos de Forex disponibles para los usuarios de Forex Forum. Su participación en el concurso no sólo demostrará sus habilidades de negociación, sino que también le dará bono considerable. Bienvenido a ForexPeoples Forex Forum Todas las horas son GMT +2. Desarrollado por vBulletinFr Version 4.2.2 Copyright copy 2016 vBulletin Solutions, Inc. Todos los derechos reservados. VB. SponsorsEl mundo de la libertad financiera Lite Forex Australia Preguntas Frecuentes Invirtiendo con LiteForex Australia Lite Forex es el nombre comercial de LiteForex Ltd, una empresa asociada con sede en Sydney, Australia. ¿Cómo puedo abrir una cuenta? Abrir una cuenta en vivo es fácil. Simplemente llene el formulario de solicitud de cuenta en línea segura, en línea, desde aquí: liteforex-australia y luego nos proporciona el ID solicitado para abrir una cuenta. También tendrá que presentar algunos documentos de identificación para completar su solicitud, incluyendo la prueba de identificación como un pasaporte o licencia de conducir y una prueba de dirección como un extracto bancario o factura de servicios públicos. Puede enviarlos enviando un correo electrónico a astutefxliteforex. Para obtener información completa sobre nuestros procedimientos AML / KYC ¿Cuál es el mínimo para financiar una cuenta? Puede abrir una cuenta y empezar a financiarla con tan poco como 100 ¿Cómo puedo depositar fondos en mi cuenta de negociación? Número de métodos fáciles, como transferencia bancaria, tarjeta de crédito / débito, Skrill / Moneybookers, Neteller y Union Pay. Para obtener información completa sobre los métodos de financiación, inicie sesión en liteforex-australia o visite nuestro liteforex-australia / es / page / deposit. ¿Cómo puedo retirar fondos de mi cuenta de trading? Los retiros se procesan generalmente dentro de las 24 horas. Los fondos normalmente se envían de vuelta a la fuente original, por lo que si deposita a través de Skrill, los fondos volverán a Skrill. Para solicitar un retiro, simplemente llene nuestro formulario de retiro en línea seguro en el gabinete de clientes y wersquoll obtener los fondos de nuevo a usted tan pronto como sea posible. Para obtener más información, liteforex-australia y haga clic en Traders Cabinet ¿Hay cargos por retirar fondos de mi cuenta? No cobramos honorarios por retirar fondos por transferencia bancaria. Sin embargo, tenga en cuenta que usted será responsable de los honorarios cobrados por los bancos involucrados en la transacción, incluidos los intermediarios. Los retiros vía tarjeta de crédito atraerán una tarifa de 5. ¿Puedo tener varias cuentas y transferir fondos entre cuentas? Sí, usted puede tener múltiples cuentas de operaciones. Para solicitar una cuenta adicional, inicie sesión en Traders Cabinet y registre una solicitud de cuenta adicional. Una vez que la cuenta está configurada, puede transferir fondos de forma rápida y sencilla entre cuentas directamente a través de Traders Cabinet a través de liteforex-australia ¿Qué es Traders Cabinet y cómo lo uso Traders Cabinet es nuestro área segura de acceso de clientes. Aquí puede depositar y retirar fondos, mover dinero entre cuentas y cambiar su apalancamiento, entre otras cosas. Puede acceder a liteforex-australia e iniciar sesión con su dirección de correo electrónico y contraseña registradas. Irsquom nuevo a ndash de Forex donde debo empezar Cada nuevo operador es diferente, pero ofrecemos una gama de contenido de educación, incluyendo FX University, Free Trading Guías y Webinars semanales. Visite nuestra sección de educación del sitio para más información. ¿Cómo puedo cambiar mi apalancamiento? Puede cambiar el apalancamiento fácilmente ingresando a Traders Cabinet. Después de iniciar sesión, vaya al ldquoAccount informationrdquo bajo ldquoTrading Accountsrdquo y elija su ratio de apalancamiento preferido. ¿Cómo se calcula el porcentaje de nivel de margen? Nivel de margen (margen de acciones / utilizado) x 100 ¿Se enviará una declaración para mi cuenta? MetaTrader 4 admite el envío de estados de cuenta automáticos diarios y mensuales. Estos serán enviados a su correo electrónico registrado automáticamente por la plataforma, si ha habido actividad durante ese período. Puede generar declaraciones a petición a través de MT4. En MT4, consulte la pestaña Historial de cuenta, haga clic con el botón derecho del ratón para definir el período y, a continuación, vuelva a hacer clic con el botón derecho del ratón para guardar un informe o Guardar un informe detallado. ¿Tiene un programa de afiliados? Sí, para obtener más información sobre ser un socio, haga clic en la pestaña de programa de afiliados a través de la página de inicio. ¿Cómo puedo averiguar sobre el establecimiento de una asociación con usted? Para obtener más información sobre ser un socio, haga clic en el programa de afiliados Ficha a través de la página de inicio ¿Cuándo fue fundada? Somos una empresa asociada y fundada en 2005 ¿Dónde está localizado? Traders Cabinet ¿Qué es Traders Cabinet Traders Cabinet es el área de clientes seguros de LiteForex. Le permite administrar sus cuentas de operaciones, acceder a funciones adicionales disponibles sólo para titulares de cuentas reales y depositar y retirar fondos a sus cuentas. Cómo registrarse para utilizar el gabinete de comerciantes de LiteForex Puede obtener acceso al Gabinete de Comerciantes de varias maneras. Si yourquove se ha registrado para una cuenta en vivo o demo, yoursquoll obtener automáticamente el acceso. También puede inscribirse directamente en una cuenta de Traders Cabinet simplemente haciendo clic en lsquoOpen New Accountrsquo en la página de inicio de sesión del Gabinete de comerciantes y rellene el formulario. ¿Cómo puedo iniciar sesión? Ir a Traders Cabinet a través de la página principal e ingresar su dirección de correo electrónico y contraseña registradas, y luego puede iniciar sesión en el portal. He olvidado mi contraseña ndash ¿Qué debo hacer? En la página de inicio de sesión, haga clic en lsquoForgot Username o Passwordrsquo e introduzca su dirección de correo electrónico registrada. A continuación, Yoursquoll recibirá instrucciones sobre cómo recuperar sus datos de acceso. ¿Por qué no puedo ver todas las características de los comerciantes Gabinete Comerciantes gabinete tiene una serie de características que no pueden ser aplicables a su tipo de cuenta. Por ejemplo, si sólo tiene una cuenta de demostración, no vea la información sobre el depósito de fondos. Yoursquoll siempre verá las características que le son aplicables. A medida que cambie el tipo y el estado de su cuenta, su acceso al portal también evolucionará. ¿Qué es mi perfil? Mi perfil es el área del sitio que almacena su información personal, como su fecha de nacimiento e información de contacto. Esto se rellena automáticamente con la información que usted ha proporcionado al registrarse en su cuenta. ¿Puedo actualizar mi perfil? Su capacidad para actualizar la información de su perfil depende del estado de su cuenta. Por ejemplo, si ya tiene una cuenta real, no puede editar su dirección directamente y debe ponerse en contacto con nosotros. Si sólo tiene una cuenta de demostración, puede actualizar fácilmente sus datos. ¿Puedo cambiar la contraseña de mi cuenta de trading? Sí, puedes. Simplemente elija Cuentas de lsquoLive o Cuentas de lsquoDemo del menú y dentro de la lista de sus cuentas, haga clic en el icono de configuración lsquogearrsquo junto al número de cuenta. Yoursquoll entonces necesita ingresar la nueva contraseña y confirmar para que el cambio se active. ¿Puedo cambiar la moneda de mi cuenta? No puedes cambiar la moneda de tu cuenta comercial a través del portal. Esto es porque usted puede tener el historial comercial existente que se convertiría en inexacta después de hacer tal cambio. Puede solicitar fácilmente una nueva cuenta y seleccionar la moneda deseada. ¿Cómo puedo solicitar una nueva cuenta real? Si desea registrarse para una cuenta real, o una cuenta en vivo adicional, simplemente seleccione lsquoOpen nueva cuenta del menú de lsquoTraders Cabinetrsquo. A continuación, se llevará al formulario de solicitud correspondiente. Preguntas frecuentes de MetaTrader 4 ¿Es posible iniciar una sesión en varias cuentas a la vez Sí. Aunque no puede iniciar sesión en varias cuentas de una instancia de MetaTrader 4, puede abrir varias instancias (secuencias separadas de MetaTrader 4 que se ejecutan al mismo tiempo en su computadora) e iniciar sesión en diferentes cuentas en consecuencia. ¿Es posible acceder a la misma cuenta desde diferentes ordenadores? Sí. Siempre y cuando tenga los datos de inicio de sesión correctos, puede iniciar sesión en la plataforma desde cualquier computadora, siempre y cuando la configuración de la conexión sea correcta y la conexión no esté bloqueada por un firewall o su ISP. ¿Puedo cambiar la zona horaria de mi plataforma? No, no puede cambiar el desplazamiento de tiempo en la plataforma MetaTrader 4. La hora de la plataforma es GMT 2, aunque durante el horario de verano de Estados Unidos, la plataforma cambia a GMT 3 para mantenerse en línea con el cierre de las 5pm en Nueva York. ¿Dónde puedo ver mi historial de operaciones? El historial de transacciones se puede ver haciendo clic en la ldquoAccount Historyrdquo tab en lsquoTerminalrsquo, en la parte inferior de su plataforma MetaTrader 4. También puede modificar los plazos de visualización y acceder a las funciones de generación de informes haciendo clic derecho en cualquier fila de la vista del historial de cuenta. De dónde provienen las cotizaciones de precios Tenemos relaciones con los proveedores de liquidez de nivel superior que transmiten los precios negociables en vivo y la información de profundidad de mercado a la plataforma. Qué ocurre con mis posiciones abiertas cuando salgo de MetaTrader 4 Las posiciones abiertas no se cerrarán hasta que se alcance un nivel de stop loss, take profit o stop out. Las órdenes límite existentes todavía se llenarán si se cumple la tasa de entrada. Tenga en cuenta que para las órdenes de Trailing Stop su plataforma MetaTrader 4 debe estar abierta y conectada. ¿Puedo usar robots en Metatrader? Puede utilizar todos y cada uno de los EA (Expert Advisors) disponibles por terceros proveedores. ThinkForex no restringe el uso de ninguna estrategia o EA. Tenga en cuenta que Thinkforex no proporciona soporte para EAs de terceros. ¿Se pueden usar indicadores personalizados en MetaTrader? 4 Sí, puede utilizar cualquier indicador personalizado que sea compatible con MQL. Tenga en cuenta que puede haber momentos en los que un indicador de terceros no sea compatible con la plataforma ThinkForex MetaTrader 4. Esto puede ocurrir como resultado de problemas de codificación en el lado del creador del indicador. ¿Cuántos asesores expertos e indicadores puedo ejecutar a la vez? No hay ninguna restricción a la cantidad de EA y los indicadores que se pueden ejecutar en cualquier momento en MataTrader 4. Dicho esto, es importante entender que MetaTrader 4 es una memoria RAM sensible programa. Sobrecargar su plataforma con un gran número de EAs e indicadores puede reducir el rendimiento y la velocidad de su plataforma MT4. Adicionalmente, los EA pueden tener estrategias y perfiles de riesgo conflictivos y pueden incluirse entre sí cuando se adjuntan a una sola cuenta comercial. A menudo es mejor dividir sus EAs en múltiples cuentas y plataformas comerciales. Forex Faq Qué es Forex Trading ldquoForexrdquo comercio se lleva a cabo en el mercado de divisas, que funciona como el principal mecanismo de intercambio para el comercio internacional y el comercio. El mercado Forex ofrece una serie de oportunidades comerciales debido a la magnitud del volumen de transacción diaria. Los comerciantes pueden entrar en los contratos de Forex en cualquiera de las direcciones de compra o venta y el mercado está abierto las 24 horas del día, 5,5 días a la semana. Los operadores pueden acceder a un aumento de apalancamiento, o poder adquisitivo, en un esfuerzo por especular y beneficiarse de los flujos monetarios globales y la volatilidad del mercado. Las principales ventajas de Forex se pueden encontrar dentro del alcance global del mercado. El mercado Forex es el mercado financiero más grande y más líquido del mundo. Con 24 horas de comercio, una estructura descentralizada, y las barreras de entrada, el mercado de Forex proporciona el acceso y la oportunidad buscada por los comerciantes de todos los estilos y niveles. En el mercado Forex, los comerciantes esperan generar beneficios especulando sobre el valor de una moneda en comparación con otro. Las divisas se negocian siempre en pares en muchas combinaciones que ofrecen oportunidades de beneficiarse de tipos de cambio entre diversas monedas globales. Ejemplo Pares de divisas La primera lista de divisas es la moneda base. La segunda moneda se llama cotización o moneda de los términos. La moneda base siempre vale uno. El precio cotizado muestra la cantidad de la moneda de cotización que se obtiene por una unidad de la divisa base. Así que en este caso, 1 EUR vale aproximadamente 1,30 USD. Si el suyo viajó nunca a otro país, usted habría tenido que intercambiar su moneda nativa para eso del país que usted visitaba. En ese momento, probablemente se dio cuenta de que su dólar no era exactamente igual a una unidad de la moneda del otro país: su valor era más o menos. El intercambio de monedas no es sólo para los turistas. El movimiento constante de los tipos de cambio ofrece muchas oportunidades para el comercio. ¿Cómo se compara el mercado de divisas con otros mercados Mientras que los bonos y los mercados bursátiles mundiales tienen un volumen diario de miles de millones de dólares, el mercado Forex tiene un volumen diario de más de 4 billones. Los participantes en el mercado de divisas incluyen grandes bancos, fondos de cobertura y otras instituciones financieras, corporaciones globales y comerciantes individuales. La mayoría de las transacciones de Forex son el resultado de las conversiones de divisas relacionadas con el día a día de negocios del mundo. El gran volumen diario del mercado de Forex ofrece oportunidades de comercio sin fin y la capacidad de los comerciantes y diversificarse en los mercados de divisas globales. Cuando se puede negociar en el mercado de divisas Con acciones, bonos y la mayoría de los otros productos financieros que se negocian en varios intercambios globales, sólo se pueden hacer operaciones durante las horas de negocios exchangersquos. Afortunadamente para los comerciantes de la divisa, las monedas están libres de esta restricción y se pueden negociar día o nightmdash24 horas al día, 5.5 días a la semana. Con el comercio disponible 24 / 5.5, el mercado de Forex ofrece a los comerciantes de todo el mundo con la capacidad de comercio alrededor del reloj, ofreciendo comercio conveniente con fácil acceso. ¿Qué divisas puede negociar? El mercado Forex ofrece una gran selección de pares de divisas para el comercio. La mayoría de los nuevos comerciantes comienzan a operar con uno de los principales pares de divisas, ya que son los más cubiertos por los analistas y tienen el mayor volumen de operaciones. Los principales pares de divisas son el EUR / USD (Euro vs. Dólar estadounidense), USD / JPY (Dólar estadounidense vs. Yen japonés), GBP / USD (Libra esterlina vs. Dólar estadounidense) y USD / CHF Franco). Mientras que los comandantes son populares, hay un gran número de pares adicionales disponibles para el comercio. ¿Qué es un pip? Un pip es el incremento más pequeño en un par de divisas. Para los pares citados en 5 puntos decimales, un incremento de pip se basa en el cuarto decimal. Para los pares citados en 3 puntos decimales, un incremento de pip se basa en el segundo decimal. 5 Decimal - 0,00010 3 Decimal - 0,010. Por ejemplo, un movimiento en EUR / USD de 1.30385 a 1.30395 es un movimiento de 1 pip. En USD / JPY, un movimiento de 79.293 a 79.283 es también un movimiento de 1 pip. El valor de un pip se determina por la moneda de su cuenta y el par que está negociando. Si la moneda de cotización es la misma que la moneda de su cuenta, entonces un movimiento de 1 pip es igual a 10 unidades de moneda de cuenta por 100.000 negociadas. Lo que es mucho En Forex, mucho es una unidad de medida estándar que equivale a 100.000 unidades de moneda. La mayoría de los corredores ofrecen la posibilidad de negociar en lotes Standard (100.000), lotes Mini (10.000) y lotes Micro (1.000). Por ejemplo, si usted coloca un comercio de lote estándar, usted está negociando valor de 100.000 de la moneda. Qué es el margen El apalancamiento de su cuenta es el multiplicador de su poder adquisitivo que determina la cantidad de margen requerido para cada operación. Por ejemplo, si tiene un apalancamiento de 400: 1, puede controlar una posición grande (100.000) con una pequeña cantidad de margen (250). Qué es llamada de margen Una llamada de margen es el cierre automático de una posición si el nivel de margen de la posición cae por debajo del nivel de llamada de margen de ThinkForex. Para obtener más información, consulte la política de margen de ThinkForex. Preguntas más frecuentes sobre la apertura de cuenta ¿Cómo puedo crear una cuenta de Live? Abrir una cuenta en vivo es fácil. Simplemente llene el formulario de solicitud de cuenta en línea segura y en línea y luego nos proporciona el ID solicitado para abrir una cuenta. También necesitará presentar algunos documentos de identificación para completar su solicitud, incluyendo: Identificación de prueba, como un pasaporte o licencia de conducir Prueba de dirección (POA) como un estado de cuenta bancaria o factura de servicios públicos. Por favor asegúrese de que el documento de POA muestre claramente su nombre, fecha de emisión y dirección. Desafortunadamente no podemos aceptar documentos POA que tengan más de 3 meses de antigüedad. Cómo crear una cuenta demo Abrir una cuenta demo es aún más fácil. Simplemente vaya a nuestra página de inicio y rellene sus datos personales para generar los detalles de inicio de sesión de la cuenta. Asegúrese de hacer clic en el menú desplegable y seleccione la plataforma con la que desea operar, incluso si planea utilizar la plataforma MetaTrader4 Demo. ¿Qué tipo de cuentas ofrece en LiteForex Australia? Ofrecemos 4 formas diferentes de solicitar una cuenta en ThinkForex: Individual, Joint, Corporate, Superannuation. Cada tipo de cuenta se describe a continuación: Ndash individual Aplicar para una cuenta individual es simple y fácil. Complete el formulario de solicitud en línea y envíe los documentos de identificación y prueba de dirección. Joint ndash Aplicaciones conjuntas de cuenta son muy similares a las cuentas individuales, pero hay dos aplicaciones que deben completar los datos personales y enviar a través de documentos de identificación y prueba de residencia. Corporativo - Solicitar una cuenta individual es simple y fácil. Por favor complete el formulario de solicitud en línea y envíe la identificación, prueba de la dirección y documentos corporativos como se indica en la solicitud. Plataformas de Trading ¿Hay cargos por utilizar sus plataformas? No hay ninguna cuota de configuración o de suscripción mensual para usar nuestras plataformas. ¿Cuál es la zona horaria de su plataforma? Nuestra hora de servidor para MT4 es GMT2 durante los ahorros europeos de verano (octubre a abril) y GMT3 en otras ocasiones. Puede descargar indicadores para MT4 que indicarán su hora local o preferida en los gráficos, así como la hora del servidor. ¿Puedo cambiar en mi móvil? Sí, puedes. Los titulares de cuentas MT4 pueden descargar la aplicación para iPhone o Android desde las respectivas tiendas de aplicaciones. Cómo puedo localizar a mis asesores expertos ya los indicadores personalizados Como la actualización de MetaTrader 4 genera 600 y más, la ubicación de los indicadores personalizados y los EAs ha cambiado. Ahora podrá encontrar o guardarlos como subcarpetas dentro de la carpeta MQL4 MQL4 / Experts o MQL4 / Indicators. BinaryOptions Haga clic en la pestaña de Opciones Binarias a través de la página de inicio de liteforex-australia y le redireccionará a una página que contendrá toda la información relevante de los menús desplegables en la parte superior de la página web. Preguntas y respuestas técnicas Perfil de clientes (secure. liteforex / ) Es un área protegida del sitio LiteForexrsquos, que le permite llevar a cabo una variedad de operaciones no comerciales. Después de crear Clientrsquos Profile, puede abrir y cerrar sus cuentas de trading, depositar fondos o retirar fondos o realizar transferencias internas entre las cuentas. Además, utilizando Clientrsquos Profile, puede consultar su información personal, cambiar la contraseña, el nivel de apalancamiento, el estado de sus cuentas y llevar a cabo muchas otras operaciones no comerciales relacionadas con el control de cuentas y su información personal. Para crear Clientrsquos Profile, haga clic en el enlace secure. liteforex / profile / register. En la sección ldquoRegisterrdquo, donde se ingresará información en todos los campos, prestando atención a los consejos, que aparecerán en el lado derecho. Luego haga clic en ldquoContinuerdquo. Para iniciar sesión en el perfil, introduzca su dirección de correo electrónico y contraseña en la página de inicio de sesión: secure. liteforex / profile / login. Tan pronto como crea su Perfil, se le solicita que responda a preguntas secretas (Fecha de nacimiento, su nombre de soltera de Motherrsquos y la respuesta a una pregunta secreta seleccionada por usted). Sólo se utilizarán caracteres latinos. Estos datos secretos se requieren para proporcionar la seguridad de los datos del clientsrsquo y le recomendamos encarecidamente incorporar la información requerida después de la creación del perfil de Clientrsquos. La información secreta introducida por un Cliente en esta sección será requerida para cambiar o recuperar la contraseña, ordenar las tarjetas de pago y también en caso de cambio de información personal y otras operaciones con el perfil de Clientrsquos. De acuerdo con la política de nuestra Compañía, un Cliente solo puede tener un perfil. Sin embargo, cada Cliente tiene derecho a tener hasta diez cuentas comerciales activas en su perfil personal. El número de cuentas comerciales activas, permitidas para operar al mismo tiempo en el Perfil de un Cliente, puede ser aumentado a su solicitud a través del Departamento General de Consultas al Cliente. Para activar su dirección de correo electrónico, haga clic en el enlace ldquoActivaterdquo frente al icono ldquoEnvío de correo electrónico statusrdquo en la página de Clientrsquos Profile (secure. liteforex / profile). Después de eso recibirá una carta por correo electrónico, con un código de activación para su correo electrónico y deberá introducir este código en la página de apertura. Si no ha recibido un código de activación, póngase en contacto con nuestro Departamento General de Consultas de Clientes a través de LIVE CHAT u otros medios de comunicación. Para verificar su número de teléfono, inicie sesión en su Perfil de Clientrsquos y haga clic en el botón ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la derecha, haga clic en el signo ldquoVerifyrdquo e ingrese los caracteres de la imagen. Si su número de teléfono ha sido identificado como móvil, se le enviará un SMS con un código. Necesitará indicar este código en un formulario especial para verificar su número. Si su número de teléfono ha sido identificado como línea fija, wersquoll le devolverá la llamada para verificar su número de teléfono. Si usted no ha recibido un código y nadie lo ha llamado durante un día hábil, comuníquese con nuestro Departamento de Consultas Generales a través de LIVE CHAT u otros medios de comunicación. Para actualizar la información sobre su número de teléfono, inicie sesión en Clientrsquos Profile y vaya a la sección ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la derecha, haga clic en el icono que representa un lápiz, junto al número de teléfono, e ingrese un nuevo número de teléfono y, a continuación, haga clic en el icono con el símbolo de marca. Después de que usted confirmará los cambios, dando la respuesta a la pregunta secreta. Tenga en cuenta que un número de teléfono modificado requiere una nueva verificación. Para actualizar su dirección residencial, inicie sesión en el perfil de Clientrsquos y vaya a la pestaña ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la izquierda, haga clic en el icono que representa un lápiz, junto a la dirección residencial, ingrese su nueva dirección y luego haga clic en el icono con el símbolo de marca. Después de eso, confirme los cambios respondiendo a la pregunta secreta. Tenga en cuenta que una dirección residencial modificada requiere re-verificación. Para la verificación completa del Perfil, primero debe llenar todos los campos de información (País, Región, Ciudad, código postal, dirección), proporcionando únicamente información fidedigna. Después de eso, cargue copias coloreadas de los documentos, confirmando su nombre y dirección. Para ello, deberá iniciar sesión en su perfil de Clientrsquos e ir a la sección ldquoClientrsquos Profilerdquo. En la columna de la derecha en el campo ldquoClients identity docsrdquo haga clic en ldquoView / Uploadrdquo y siga las indicaciones. Los documentos que confirman la identidad serán expedidos por una agencia gubernamental legal y contendrán una foto del Cliente. Puede ser la primera página del pasaporte interno o internacional o una licencia de conducir. El documento tendrá una validez de al menos 6 meses a partir de la fecha de cumplimentación de la solicitud. Cada documento deberá especificar fechas de validez. El documento que confirma su dirección residencial puede ser la página de su pasaporte indicando la dirección residencial (en caso de que la primera página de su pasaporte se utilizara para confirmar la identidad, ambas páginas tendrán el número de serie). Una dirección residencial se puede confirmar con factura de servicios públicos que contiene el nombre completo y la dirección real. La factura no debe ser mayor de tres meses. Como prueba de domicilio, la Compañía también acepta facturas de organizaciones internacionalmente reconocidas, declaraciones juradas o extractos bancarios (no se aceptan facturas de teléfonos móviles). Los documentos cargados deberán estar coloreados, legibles y cargarse en formato jpg / jpeg. El tamaño del expediente no excederá de 1 b. El estado del perfil muestra el grado de verificación de este perfil. Aparece como una pestaña de color ldquoShow User Infordquo en cada página del perfil. El color verde significa verificación completa del perfil. Tenga en cuenta que la verificación del Perfil no es necesaria y necesaria sólo en circunstancias especiales: para realizar transferencias que involucren bancos o tarjetas bancarias para abrir una cuenta PAMM como Gerente para ordenar al servicio de VPS que utilice la función ldquoAuto-retiroquinta hasta dos veces a Día para la cantidad total de 100. Hay dos tipos de verificación: 1. ESTADO DEL PERFIL: BÁSICO Los depósitos y los retiros se pueden conducir solamente con los sistemas de pago, que no utilizan tarjetas de crédito. Las transferencias bancarias no están disponibles. Los retiros automáticos están disponibles en un modo limitado. Para levantar estas restricciones, deberá verificar su Perfil. 2. ESTADO DEL PERFIL: CONFIRMADO Usted no tiene ninguna restricción relacionada con los métodos de retiros o depósitos. Los retiros automáticos están disponibles. Para evitar retrasos en el procesamiento de transacciones, asegúrese de que su Perfil siempre contiene información actualizada y el sistema de pago seleccionado para retiros corresponde al método utilizado para los depósitos. Se abre una cuenta comercial en el Perfil de Clientrsquos. Si aún no has registrado tu perfil en el sitio liteforex. Por favor lleve a cabo los procedimientos de registro como se indica en la cláusula 1.2. Después de que usted será capaz de operar su cuenta comercial en plena capacidad. Puede abrir una cuenta de trading con la ayuda de la pestaña ldquoOpen new account. rdquo Allí puede elegir un tipo de plataforma, tipo de cuenta, moneda de cuenta y apalancamiento de crédito deseado. Puede encontrar los detalles de todas las cuentas comerciales en: liteforex / trading / account-types /. Si ha olvidado o desea cambiar su contraseña de acceso a Clientrsquos Profile, utilice la opción de recuperación de contraseña ubicada en la página de inicio de sesión del perfil del cliente (Contraseña olvidada). También puede comunicarse con el Departamento General de Consultas de Clientes solicitando que cambie su contraseña. Le pedirá que proporcione los datos de identificación requeridos. Se recomienda configurar una contraseña compleja utilizando letras, números y caracteres especiales. Los datos de su contraseña se mantendrán secretos y seguros. Con el fin de cambiar la contraseña de traderrsquos, ingrese al perfil de Clientrsquos, elija la pestaña ldquoTrading accountsrdquo y haga clic en el número de cuenta con la contraseña que va a cambiar. Después de eso, en la columna izquierda seleccione la opción ldquoChange passwordrdquo que se encuentra junto al campo ldquoTraderrsquos passwordrdquo. A continuación, indique la contraseña de su nuevo operador y confirme. Para cambiar el apalancamiento de crédito, inicie sesión en su Perfil de cliente y haga clic en la pestaña Contabilidad de cuentas de clientes y, a continuación, haga clic en el número de cuenta cuyo apalancamiento de crédito va a cambiar. En la columna de la izquierda, haga clic en el icono que representa un lápiz junto al tamaño de apalancamiento existente, presione el ícono de marcar y confirme los cambios dando la respuesta a la pregunta de seguridad. Para obtener un acceso al correo terminal a través de su perfil de cliente, seleccione la pestaña ldquoTrading accountsrdquo. A continuación, haga clic en el número de cuenta cuyo correo de terminal desea ver. Se abrirá la página Estadísticas de la cuenta y verá la pestaña ldquoMT4 Mailrdquo. Para anular la cuenta, inicie sesión en su perfil de cliente, haga clic en la pestaña ldquoTrading accountsrdquo y presione el botón de flecha que se encuentra en la columna que representa una llave en el lado opuesto al número de cuenta que va a anular. Después de eso, confirme los cambios dando la respuesta a la pregunta de seguridad. Tenga en cuenta que los bonos también se anulará, ya que los bonos se acumulan para un depósito determinado y estará sujeto a cancelación también. Para borrar la cuenta, ingrese en el perfil de Clientrsquos, haga clic en la pestaña ldquoTrading accountrdquo, presione el botón cruzado que se encuentra en la columna que representa la canasta opuesta al número de cuenta que va a eliminar. Después de eso, confirme los cambios respondiendo a la pregunta de seguridad. Tenga en cuenta que una cuenta comercial se puede eliminar no antes de un mes después de su apertura. Envíe una solicitud para recuperar datos de seguridad a clientsliteforex. En su carta, especifique la dirección de correo electrónico de su perfil, su nombre completo, fecha de nacimiento, número de teléfono, números de cuenta y sus contraseñas telefónicas. Adjunte una copia de su pasaporte que muestre su nombre y fecha de nacimiento. Para registrarse en programas de afiliados, use la pestaña ldquoAffiliate Programsrdquo en el Perfil de Clientrsquos. Después de eso, seleccione la pestaña ldquoInternet partnerrdquo. Si tiene alguna pregunta, póngase en contacto con nuestro Departamento para afiliados en partnerliteforex Skype: affiliateliteforex Si las operaciones de negociación no se han realizado en la cuenta de operaciones durante 3 meses y el saldo de la cuenta de operaciones es inferior a 1000 USD, la cuenta se archivará en Hacer espacio en el servidor comercial. Para restaurar tu cuenta de trading, la encontrarás en la tabla ldquoInformación sobre cuentas archivadas en la página de cuentas de Clientrsquos y haz clic en el icono ldquo - Restore accountrdquo. Tan pronto como dé la respuesta correcta a la pregunta de seguridad, su cuenta será recuperada. Con el fin de recargar la cuenta con la ayuda de su tarjeta de crédito, puede utilizar varios sistemas de pago intermediario. También puede depositar dinero en su cuenta a través de transferencia bancaria. Para seleccionar el método para completar su cuenta, presione el botón ldquoDepositrdquo en el perfil y elija la pestaña con la opción requerida. Tenga en cuenta que la transferencia bancaria sólo está disponible si su Perfil de Cliente tiene el estado Confirmado (véanse las cláusulas 1.9, 1.10). Por favor, tome nota de las reglas de Companyrsquos de depositar y retirar los fondos de una cuenta de trading. Estas normas están dirigidas a reducir exclusivamente los riesgos involucrados en estas operaciones ya proporcionar seguridad de los fondos. La retirada de los fondos sólo puede efectuarse con el mismo monedero y en la misma moneda, que se ha utilizado para el complemento. Esto significa que si usted recarga su cuenta, utilizando Webmoney, puede retirar dinero sólo con el mismo monedero Webmoney, que se ha utilizado para recargar. If you wish to use a different payment system, the withdrawal will be possible only if you make a deposit with the help of a new purse and you will be able to withdraw the money to both purses proportionally. This rule is governed by the AML policy. Please note also that transactions for less than 1 USD are not accepted by our operators. The working hours of the Financial Department: Monday to Friday from 9 am to 9 pm (GMT2). The funds are deposited automatically through the Clientrsquos Profile secure. liteforex/. Please remember that direct deposits to our purse are not automatic. After such transfer, you shall contact our Financial Department and inform them about the transfer. You can reach them via ICQ or email, using internal terminal mail or Live Chat. You shall provide the following information: the date and approximate time of transfer exact amount of funds number of your purse number of purse to which you have transferred the funds number of the trading account to which the funds shall be transferred. Note that transfers from purse to purse are not automatic and require more time for processing. Please top up your accounts via Clientrsquos Profile to avoid delays. No hay límites. However, it is recommended not to deposit over 3000 USD in the CENT accounts. The amount you need to conduct trading operations in accordance with your trading strategy can be calculated by using Traderrsquos calculator. You can find more detailed information about the types of accounts on the page ldquoypes of trading accounts rdquo. The LiteForex Company does not charge commission for topping up a trading account. You only pay the commission to payment systems, which you use to top up your trading account. In order to find a lost deposit, you shall contact the Financial Department using the most convenient way for you and provide the following information: - Number of your trading account - Number or ID of the purse in payment system, which has been used to transfer money - The amount of transferred funds - The date and exact time with the time zone - Transaction number (if available). Provided that all accounts belong to you and are located in the same Profile, money transfer from one trading account to another can be carried out automatically in the Clientrsquos Profile by clicking on the button ldquoTransferrdquo. This type of transaction can be made by the Clients themselves without the help of Financial Department of the Company. Money is transferred from one account to another instantly. The number of internal transfers is limited to 50 operations a day. You can withdraw money from the trading account in your Clientrsquos Profile, clicking on the button rdquoWithdrawal rdquo, and using the same payment systems, which have been used to top up the account. Please take note of the Companyrsquos Policy AML (the funds can be transferred to the same purse and in the same currency, which has been used for topping up). Please give attention to the level of verification required for different types of withdrawals. There are several reasons why your withdrawal application has been cancelled: - The money laundering policy has been violated - A withdrawal has been requested through an electronic payment system which differs from the payment system that has been used to top up - The purse you used to top up this trading account differs from the purse to which you are going to withdraw money - The deposit currency is different from the withdrawal currency - Other reason. To find out the reason you shall contact the Financial Department using the most convenient way for you. A protection code is a code, which you receive by internal mail (terminal mail) in the course of withdrawal process by means of Webmoney. When the request has been executed and money has been transferred to your purse, you shall finalize operation, entering the protection code. Withdrawal requests are processed manually by the Financial Department during its working hours. According to Public Offer Agreement the transfer is performed on a first-come-first-served basis within 1 working day from the date of request. Kindly pay attention to the fact that if you use the bank wire transfer, it can take up to 5 working days to process your transaction, depending on operation speed of the senderrsquos and beneficiary banks. This type of service ensures that some withdrawals are handled automatically, enabling to reduce the queue-list of withdrawal requests. You are entitled to carry out two instant withdrawals per day provided that the amount of these operations will not exceed 100 and your Profilersquos status is Confirmed. If status of your Profile is Basic, then you will be able to carry out one instant withdrawal per day and the amount of your withdrawal shall not exceed 50. Terms and conditions of this type of service are described here . Customer Service and Financial Departments work from 9:00 to 21:00 (GMT2) every day Monday to Friday. Technical support service and trading operations group work 24 hours from 00:00, Monday, to 23:59, Friday (time of the server, see. p. 4.16). Quotes are issued in accordance with the schedule of quotes as follows: 24 hours starting from 00:00:01 (according to the time of the terminal, see p.4.16), Monday, until 23.59.59, Friday, with an interval gap from 00.00.00, Saturday, to 23:59:59, Sunday. CFDs are quoted during sessions. The schedule of sessions is from 16:30 to 23:30 (according to the time of the terminal, see p.4.16), from Monday to Friday. Since the shares are provided by the New York Stock Exchange, the quotes are issued during the working hours of the exchange. The schedule of sessions as per the time of the terminal is here . All contact details are indicated at the contact page of the Clientrsquos Profile. However the most convenient way to contact the Companyrsquos expert is LIVE CHAT. as all departments of the Company are represented there at all times. You can also contact us by email, phone, Skype or using the ldquoCallbackrdquo option. You can find the request form at liteforex/callback/. fill it in and forward your request to our manager, who will call you at the specified time. The blue button ldquoCall back, rdquo which is located in the right-hand corner of every page of the web-site has the same function. A phone password is an easily recognizable word, which will be used to identify you as the owner of the account when you contact the Companyrsquos employees. When a new account is opened, a phone password is generated automatically. It is recommended to use the word or figures, which you can easily remember. In order to do this, please log in to your Clientrsquos Profile, click on the tab ldquoTrading accounts, rdquo after that click on the account number, whose phone password you are going to change. In the left-hand column click on the pencil icon next to the current phone password. After that, confirm changes, answering the security question. Information about all bonuses and promotions offered by the LiteForex Company is available at liteforex/promo/bonuses/ . Please use Live Chat or send your request to the department dealing with bonus programs ndash bonusliteforex . Information about all contests held by the LiteForex Company is available at liteforex/contests/ . The Pips Back program has been designed for rebating some spread from each closed trade. Traders using the Pips Back program may get up to 0.7 points repaid per trade. Affiliate commission for the same trade amounts to 0.7 points, which allows you to use the Pips Back program for bringing in new referrals. More details on the program are to be found here . Two conditions are necessary to becoming a participant: join the VIP Club of LiteForex (see p.6.2) and activate the promo code PIPSBACK when making a deposit into your account. The conditions of working under the Pips Back program are specified here . The LitForex Company provides 5 types of trading account: training accounts DEMO, CENT accounts and CLASSIC accounts with fixed spread, ECN accounts with floating spread, and PAMM accounts designed for investing and managing funds. Please use the link liteforex/trading/account-types/ for more information on these types of accounts. Different types of trading accounts correspond to different servers hence you cannot change the account type. The only way out is to open a new account on a different server in your Clientrsquos Profile. You can transfer money to new account from the old one with the help of the Transfer button in the Profile. A demo account is perfectly suitable to familiarize Clients with the Forex market. This type of account does not require making deposits but profit gained as a result of trading operations cannot be withdrawn. Conditions of work in demo accounts are similar to conditions of work in live accounts: the same procedure of transactions, the same rules of requesting quotes, the same parameters for opening positions. In order to open a demo account you shall download the terminal MetaTrader and install it. After that you can open a demo account in the menu ldquoOpen New Accountrdquo. If you wish to open a demo account from the Clientrsquos Profile, select an account type Demo on this page . If you have opened your demo account via your Clientrsquos Profile (the secure zone of LiteForexrsquos website), you can use the automatic password change option. To change the traderrsquos password, please log in to the Clientrsquos Profile, click on the tab ldquoTrading accountsrdquo and select the number of account whose traderrsquos password you wish to change. Next, choose the option laquoChange the passwordraquo in the left-hand column right after the field laquoTraderrsquos passwordraquo. Also, when opening a new account, a letter containing the account login and password is always sent to the clientrsquos email. If you have opened your demo account directly through the trading terminal, the letter containing the registration data could not be stored in your email box and therefore, you have to open a new demo account. Itrsquos impossible to recover or change the passwords from the demo accounts that are not opened through your Clientrsquos Profile. To top up your demo account opened via Clientrsquos Profile, please log in to the Clientrsquos Profile, click on the tab ldquoTrading accountsrdquo and select the number of the demo account you wish to top up. In the window that opens please click on the laquoDepositraquo button, located at the foot of the table. You cannot top up a demo account opened directly in the trading terminal. In this case you need to open a new demo account. Multi-currency accounts make it possible to conduct deposits in different currencies simultaneously. It can be Roubles, Swiss francs, Euro or USD. ISLAMIC ACCOUNT is an account that doesnrsquot charge fees for carrying over open positions to the next day. This type of account is intended for those clients who are not allowed to conduct monetary operations involving interest payments owing to their religious beliefs. Another widely-spread name of this type of account is ldquoswap-free accountrdquo. Yes, it is. Our company provides this service. To do so, you need to download an application form here. Read the service conditions carefully, print out the application and sign it. Then, upload an electronic copy of the signed application into the relevant section of your Client Profile. In order to do this, you shall log in to your Clientrsquos Profile and go to the section ldquoClientrsquos Profilerdquo. In the right-hand column in the field ldquoClients identity docsrdquo, click on ldquoView/Uploadrdquo and follow the prompts. Please note, that your application does not guarantee that your account will be transferred to the Islamic Account category. The company provides access to the service at its own discretion. Credit leverage is a ratio between the deposit and allocated borrowed funds: 1:100, 1:200, 1:500, and 1:1000. Credit leverage 1:100 means that you shall have in your trading account an amount, which is 100 times less than the one required to open an order. The following leverage sizes are available to LiteForexrsquos clients, depending on their account types: from 1:1 to 1:1000 in CENT accounts from 1:1 to 1:500 in CLASSIC accounts from 1:1 to 1:400 in ECN accounts from 1:1 to 1:200 in PAMM accounts. You can choose the size of leverage when you open your trading account. Later, you can change it via your Profile by using the corresponding option in the account review section. This procedure does not require you to close opened or pending orders. Yes, the LiteForex Company provides the system of PAMM accounts. Asset investment is an option giving you a chance to entrust your funds to a trader, who has successful experience of work in the Forex market and who can multiply your funds. A client can create a PAMM project and act as a Manager or invest money in existing projects. On Companyrsquos website in the section PAMM at liteforex/asset-investment/ you can review the list of managers and choose the one you prefer, learn specifics of his/her work, contact him/her if necessary, discuss the strategy and invest your funds in the PAMM project of this Manager. If you have any questions about PAMM accounts, you can learn FAQ related to this system at liteforex/asset-investment/pamm-faq/. or ask questions in Live Chat. VPS (Virtual Private Server) is a virtual dedicated server, which operates round the clock and maintains permanent connection with Internet. This server gives you a chance not to spend all your time in front of the computer and at the same time to control the work of the trading platform. Due to the fact that VPS is operating non-stop, your trading terminal is always on. VPS from LiteForex can be requested only through Clientrsquos Profile (see p.6.8). Note that this service is available only if your profile status is Confirmed. On your desktop click on the button Start ndashgt Run, then enter lsquomstscrsquo and press OK (or click on the button Start and select the line ldquoAll programsrdquo ldquoAccessoriesrdquo and ldquoConnect to remote desktoprdquo.) Then, enter IP of the server which you have received by e-mail after your request for VPS has been approved, and press the button ldquoConnectrdquo. In the Form, which will pop up, enter login and password, received by e-mail. You may redirect many devices on your computer (in other words, you can continue using your devices, connected to local PC), including printers, drives, some USB devices and clipboard. Open Remote Desktop Connection. Click Options, and then pass to Local Resourcesrsquo tab. In Local devices and resources group, select the devices or resources you want to redirect. To see additional devices, or redirect Plug and Play devices or drives and devices that you plug in later, click More. Put a flag next to each device that you want to redirect. On your desktop click the button Start ndashgt Run, then enter lsquomstscrsquo and press OK (or click on button Start and select the line ldquoAll programsrdquo ldquoAccessoriesrdquo and ldquoConnect to remote desktoprdquo.) Click on Options then click on the Display tab. On Display configuration settings, you can change the Remote Desktop Connection display by moving the slider from Small to Large. By moving the Slider all the way to large, the display settings will automatically set to Full Screen. LiteForex is not an educational company however we can recommend four ways to find literature: 1) In specialized bookshops. 2) A lot of literature is freely available in Internet - just use any of search engines and you will find many books written by different authors. 3) There are some special Forums devoted to Forex market, which can also provide interesting and useful information for you. 4) On our website: liteforex/beginners/ you can find information for beginners. LiteForex-Demo: 78.140.167.193:552 ndash for demo accounts LiteForex-Pamm: 78.140.167.193:556 - for NDD and PAMM accounts. Three types of terminal are currently provided for trading in both demo and real accounts: MetaTrader4 (MT4), MetaTrader5 (MT5), and WebTrader MT4. Besides a basic terminal for a Windows-based personal computer, we offer terminals for Android, iPhones and iPads. You can download any version of the terminal here . MetaTrader4 MultiTerminal is designed to manage several trading accounts which are on the same trading server. It will be helpful for traders working with many accounts at the same time. F1 ndash user guide for the terminal F9 ndash new order Ctrl T ndash open/close terminal window within Metatrader window, Ctrl O ndash open a window of terminal settings, where you can enter the data for authorization and set other options of the program, Ctrl N ndash open navigator window, Ctrl Y ndash show period dividers on chart, Ctrl L ndash show volume on charts. You can find the user guide in the terminal itself. Press F1 in order to review it straight after launching the terminal. You also will be able to download it as well as the user guides to other terminals from the site of the developer at: metaquotes. net/ . This is a buy and sell price which you can see when requesting to open or close a position. The difference between the Bid and Ask price is called spread. All charts in the terminal show Bid price. You can also set the function allowing the display of Ask price as well. In order to do this, press F8 on the chart window, where in the tab ldquoGeneralrdquo you need to tick ldquoShow Ask Linerdquo. Buy orders are opened under the price Ask and closed under the price Bid. Sell orders are opened under the price Bid and closed under the price Ask. Stop Loss is used for minimizing losses if the security price has started to move in an unprofitable direction. If the security price reaches this level, the position will be closed automatically. Such orders are always connected with an open position or a pending order. The terminal checks long positions with Bid price for meeting this order provisions (the order is always set below the current Bid price), and it does with Ask price for short positions (the order is always set above the current Ask price). Take Profit order is intended for gaining the profit when the security price has reached a certain level. Execution of this order results in closing of the position. It is always connected with an open position or a pending order. The order can be requested only together with a market or a pending order. The terminal checks long positions with Bid price for meeting of this order provisions (the order is always set above the current Bid price), and it checks short positions with Ask price (the order is always set below the current Ask price). For example: When we open a long position (Buy order) we open it at Ask price and close it at Bid price. In such cases S/L order can be placed below the Bid price, while T/P can be placed above the Ask price. When we open a short position (Sell order) we open it at Bid price and close it at Ask price. In this case S/L order can be placed above the Ask price, while T/P can be placed below the Bid price. Let us suppose that we want to buy 1.0 lot on EUR/USD. We request a new order and see a quote Bid/Ask. We select the relevant currency pair and the number of lots, set S/L and T/P (if required) and click on Buy. We bought at Ask price 1.2453, respectively, Bid price at that moment was 1.2450 (spread is 3 pips). S/L can be placed below 1.2450. Letrsquos place it at 1.2400, which means that as soon as Bid reaches 1.2400, the position will be automatically closed with 53 pips loss. T/P can be placed above 1.2453. If we set it at 1.2500, it will mean that as soon as Bid reaches 1.2500, the position will be automatically closed with a profit of 47 pips. This question is often asked by beginners in relation to Sell positions. It happens because traders do not take spread into consideration. Sell order is opened at Bid price the chart shows this price as well. But order closes at Ask price, which is higher than Bid price by the size of spread. To enable displaying Ask price, press F8 on the chart window and in the tab ldquoGeneralrdquo tick the ldquoShow Ask linerdquo. These are orders which will trigger when the quote reaches the price, specified in the order. Limit orders (Buy Limit / Sell Limit) are executed only when the market is traded at the price specified in the order or at a higher price. Buy Limit is placed below the market price, while Sell Limit is placed above the market price. Stop orders (Buy Stop / Sell Stop) are executed only when the market is traded at the price specified in the order or at a lower price. Buy Stop is placed above the market price, while Sell Stop - below market price. For all currency pairs the price stated in the order shall differ from the current market price ldquoBidrdquo or ldquoAskrdquo at least by the size of spread for this pair depending on the direction of position. You cannot place pending order S/L or T/P closer to the current market price than itrsquos stated in the ldquoTrading instrumentsrdquo in ldquoStopampLimitrdquo column. ldquoVolumerdquo is a size of order, which is measured in ldquolotsrdquo. The size of the lot for each trading instrument is indicated in the section ldquoTrading instrumentsrdquo. The volume, which you are allowed to use when entering the market, can be calculated with the help of Traderrsquos calculator . If the button ldquoNew orderrdquo is not active, it means that you have connected to the account using investorrsquos password. In order to trade on the trading account, use traderrsquos password. The traderrsquos password is used to log in to the trading account and enables you to manage it. You can open, close or modify positions only if you use the traderrsquos password. The investorrsquos password is used to review the account. Therefore, you can log in to the trading account and view it, but cannot open, close or modify any positions. If the buttons ldquoSellrdquo and ldquoBuyrdquo are not active, it means that you indicated the wrong volume of the order. For ldquoCENTrdquo accounts the minimum volume is 0.1 lots and the maximum volume is 100 lots. For ldquoCLASSICrdquo accounts the minimum volume is 0.01 lots, while the maximum volume is 100 lots. See more details on the page ldquoAccount typesrdquo . 1) You may have used the wrong login. Note that only the digits of account number can be used as login. For example: if an account number is MT4-R-12345, the login will be 12345. 2) You have used the wrong password. Please check your password. If you have forgotten or lost the traderrsquos password, you can change it in the Clientrsquos Profile. See paragraph 1.12. 3) Probably, your trading account is archived as it has been inactive for three months. See paragraph 1.22. The reasons can be as follows: - You have used the wrong server to log in to the trading account. Please use the IP address instead of server. LiteForex-Demo: 78.140.167.193:552 ndash for demo accounts LiteForex-Pamm: 78.140.167.193:556 ndash for NDD and PAMM accounts. - You have no Internet connection - It is also possible that port 443 has been blocked in your network or access to Internet is provided through a proxy server. If you use a network of organization this also can be a reason. Ask your IT Manager about proxy server address and then include it in the settings of the terminal (in the menu ldquoToolsrdquo/rdquoOptionsrdquo/rdquoServerrdquo tick ldquoAllow proxy serverrdquo/ click proxy button/ register address, proxy server port, username and password). ndash A firewall (anti-virus software) blocks port 443. Windowsrsquo firewall is also a firewall. In this case it is necessary to include ldquoMetaTraderrdquo in the list of the allowed programs or open the 443 port. The ldquoMarket watchrdquo window shows the terminal time. Itrsquos impossible to change it. It corresponds to GMT3 in the period from the last Sunday in March till the last Sunday in October. For the rest of the time, it corresponds to GMT2. A message ldquoTrade stream busyrdquo appears in case of unsuccessful attempt to carry out a trading operation (for example: when you send a new trading order prior to getting results of the previous operation). It can happen because of temporary interruptions of connection with the trading server. In this case your new order will be queued in the clientrsquos terminal, and this message will appear when attempting to execute any operation. lsquo In order to clear the list of requests just restart the terminal rsquo. If the account history has disappeared, you shall do the following: 1. Check the system date for correctness. 2. Right-click on the tab ldquoAccount Historyrdquo and select ldquoAll historyrdquo. You can also select the history for any period you are interested in. You can calculate it with the help of the ldquotraderrsquos calculatorrdquo. The calculation formula is defined as follows: The cost of point in the currency of the deposit: (Cross-rate of the currency of the order to USD) (order volume in lots) 100000 (point) / (current rate), where the transaction currency is the first currency in the pair. For example: EURJPY162,30 EURUSD1,4344 The price of a point (EURJPY) 1.4344 1 100000 0.01 / 162.3 8.83 The cost of point for CFD: Volume (number of lots) contract size minimum value of the change of price The required margin amount can be calculated with the help of the ldquotraderrsquos calculator rdquo. The calculation formulas are as follows: Direct quote: MarginTransaction Volume x Lot size/Leverage x Opening price For example, Margin1x100000/200 500 (500 EUR) for 1 EURUSD lot with 1:200 leverage. If necessary, convert it into the account currency (for example, USD): 500 x 1.1300565 USD. Reverse quote: MarginTransaction Volume x Lot size/Leverage For example, Margin 1x100000/200 500 USD for 1 USDCAD lot with 1:200 leverage. Since the first currency in the pair is the USD, the margin is calculated in dollars. If necessary, convert it into the account currency (for example, EUR): 500/1.1202446.35 EUR. Cross rates: Margin Transaction volume x Lot size/Leverage x Current rate of the first currency in the currency pair to USD. For example, Margin 1x100000/200 500 GBP for 1 GBPJPY lot with 1:200 leverage. The margin value is always expressed in the base currency (stands first in a quote). If necessary, convert it into the account currency (for example, USD): 500x1.4400720 USD. Indexes: MarginTransaction volume x Lot size x Price x Margin/100 For example, as per specification, for 1 FTSE lot: lot size1, margin1.5, margin currencyGBP Margin 1 x 1 x 5570.90 x 1.5/100 83.56 GBP. If necessary, convert it into the account currency (for example, USD): 83.56 x 1.4444 120.68 USD. CFDs on shares MarginTransaction volume x Lot size x Price x Margin/100 Since Margin for all CFDs equals 5, the formula can be simplified: Margin Volume x Lot size x Price/20 Futures: MarginTransaction volume x Initial margin x Margin/100 The initial margin and margin are indicated in the specification of a financial tool within the trading terminal. How much commission is charged when opening a CFD trade The commission is calculated by use of the following formula: Commission (current share price) x (transaction volume) x 0.05. Carrying over a position to the next day is executed with the help of short operations Roll-over or Swap (Tom/Spot). The roll-over consists of two opposite positions for the same sum but different dates (Tom - tomorrow Spot - the second working day) and slightly different rates. The roll-over is an forced closure of the existing open position on a specific date and simultaneous opening of the same position on the next date at the price reflecting the difference in interest rates between the two currencies. Depending on the direction of a position (Sell or Buy) the Client receives or pays the sum for carrying over the position (from one tenth of the point up to several points). When transferring a position from Friday to Monday, the sum charged/paid is threefold. The payment itself is done in the night of Wednesday. Why does the Client pay or get money for carrying over a position The client pays or receives a payment for carrying over a position to the next day in case the client still has some open positions at the closing of the trading day. The difference between rates of the national central banks whose currencies the client is using plays an important role when exchanging currencies. This difference is built in to the swap points. If the Client has sold the currency at the higher interest rate, he will pay for a position transfer. If he has bought the currency at the higher interest rate, the broker will pay him for a position transfer. This payment charged or received for having transferred a position is called Swap. As long as you want, but you should keep in mind that if your position is still opened after 00:00 (the time of the terminal, see p.4.16) the fee (SWAP) will be paid or charged for each night while the position is kept opened. In the conventional sense, a long-term position is an order with an eye to get profit months or even years later. Medium-term transactions are the deals where profit is expected within weeks or more frequently, months. Short-term transactions are operations, which targets shall be reached in the nearest 1-3 weeks. This definition for the terms of the positions is accepted in banks and investment funds and is also used by analysts making forecasts. However, ordinary traders have different definition of long-term and short-term operations. Intraday transaction is a transaction conducted within a day trading in the few coming days is called short-term medium-term operations are executed in the next week or two and long-term transactions are operations of the next month or two. This definition is not accepted officially and is used by ordinary players at Forex . The Company has the right to compulsory close the clientrsquos positions without prior notice, if the current equity is less than 50 of the margin required to maintain opened positions (100 for ECN, PAMM accounts). If several positions have been opened, the Company has the right to close one or more of them, starting with the positions, which at the moment of closure have the highest losses. The current state of account is controlled by the server. As soon as margin level reaches the value of 20 or less (50 or less for ECN, PAMM accounts), the server activates compulsory closure of the position or all positions (Stop Out ). The Stop Out is executed at the current market price on the first-come first-served basis. If the margin requirement to maintain open positions is less than the amount of bonus funds, the Stop Out will occur as soon as the equity level reduces to the margin requirement level. If the margin requirement to maintain open positions is higher than or equal to the sum of bonus funds, the Stop Out will occur as soon as the equity level reaches the level of bonus funds, or as soon as the Margin Level reaches the value of 20 (50 for ECN, PAMM accounts). The current state of account is controlled by the server that generates an order to close positions compulsorily in case the Credit Stop Out occurs. The Credit Stop Out is executed at the current market price on the first-come first-served basis. Obviously there were not sufficient funds on the account to maintain the position opened. As soon as Margin level is equal to or less than 20, the server will close an order automatically. Compulsory closure of the position is accompanied by the stop outrdquo notice in the log file. Compulsory closure of the position in case of Credit Stop Out is accompanied by corresponding notice in the serverrsquos log file with the comment ldquocsordquo. In case of several opened positions, the position with the highest floating losses will be closed first. When you set the ldquotrailing stoprdquo (for example for X points), the following procedure takes place: The terminal waits until the position gains profit of X points (the amount specified in trailing stop). After that, the terminal sets ldquostop lossrdquo at a distance of X points from the current price (in our case, at the level of break-even). If we receive quotes when the distance between the current price and ldquostop-lossrdquo exceeds X points, the terminal will activate the command to change the Stop-Order for the distance of X points from the current price, i. e. stop-loss follows the current price at the distance of X points. Thereby, the ldquotrailing stoprdquo is the algorithm of controlling the ldquostop-lossrdquo order ndash ldquoprice movement towards profitrdquo. Attention The ldquotrailing stoprdquo is an internal function of the terminal, which operates only when your trading terminal is on and connected to our server through Internet. If you set the ldquotrailing stoprdquo and after that switch off your terminal, the value of the last stop loss will be valid for the server. Automatic reversal in MT4 is currently unavailable. However there are several ways to do it manually: 1. Open the opposite position and after that close the first one. 2. Open the opposite position with twice as much volume and then close them using the option ldquoMultiple Close Byrdquo. As a result, the ldquoreversal positionrdquo is left. In such way you donrsquot have to pay spread for both positions, which canrsquot be avoided if you use the advice stated in p.1. In order to reverse a position in MT5, you need to open an opposite position with twice as much volume: as a result, the reversal position will have the volume equal to the initial one. Please right-click on any instrument in the ldquoMarket watchrdquo window and select ldquoShow allrdquo or select ldquoSymbolsrdquo and after that indicate the trading instrument you are interested in. A maximum deviation is a value of accessible deviation of the price expressed in pips. By enabling the option ldquo Enable maximum deviation from quoted price rdquo a trader automatically consents to a new price when opening an order if the new price doesnrsquot exceed the predetermined deviation. This option is available for the Instant execution type accounts and will be much useful in the conditions of highly volatile market when prices change dramatically. During strong market fluctuations it can be difficult to open an order, and the option ldquo Enable maximum deviation from quoted price rdquo can help to save your time. Otherwise, in case a price changes fast when placing an order, the server will ask the trader to open a trade at a new price available for the moment. It will take up some time and can prevent the possibility of entering the market. In case of strong market movement or when a server is rebooted, it can be difficult to place an order, so not to waste your time you can use the function ldquoEnable maximum deviation from quoted pricerdquo. To do this in the window of the trading terminal where you place your order tick the function ldquoEnable maximum deviation from quoted price, rdquo and indicate the value of permissible deviation in points. Accordingly, if the price changes inside this range of 3 pips during the time of order opening, the order will be opened at a new price all the same. ldquoSupportrdquo and ldquoResistancerdquo are the concepts of technical analysis from the classic theory by J. Dow. Support level is the level below the current market price, which suggests that the price rate can reverse upward. Resistance level is above the current market price, suggesting that that price rate may go down. Profit of 100 points is often referred to as the ldquoFigurerdquo of profit. The figure of the price movement is the movement of price of 100 points. The round amount is also sometimes called ldquothe figurerdquo. For example: the expression ldquoEUR/USD is going through the 17th figurerdquo means that the rate went up above the level of 1.1700. Money management is the system incorporating certain rules in regard to admissible risks, as well as strict strategic framework for trading, such as: always consistent and unchanging tactics for placing orders, irrespective of time or conditions thorough fundamental and technical analysis and desire to find the best points for entering the market. Lately, this concept has become more general, and in the result of constant communication between traders at forums and seminars has lost its specificity however at the same time it has become widely spread and easier for understanding. Therefore, it is assumed that Money Management is a set of simple principles: to not risk more than one percent of the deposit at each deal the principle of not entering the market (which means that it is better to wait for the better conditions and avoid transactions in case of ambiguous situation) to place stop-losses at the distance of 40-60 points from the price level of the transaction to not chase instant profit of 20-30 points but concentrate on long-term and thus more profitable and less risky operations constantly follow fundamental and technical analyses, basing your trading strategies on these analyses. These are interests paid on surplus funds (annual interest). At the end of every day, at 23:59 (the time of the terminal, see p.4.16), the account status is checked and the amount of clientrsquos own funds, which is not involved in the trading process, is determined. The amount of the daily interest is calculated as follows: , daily (freemargin - credit)interestrate/100/360, where freemargin - credit ndash the amount of clientrsquos free funds at the time of calculation interest rate ndash stated interest rate 360 ndash number of days in the year. The interest calculation algorithm is designed by a software developer and cannot be adjusted. The value is calculated daily, stored and summed up automatically. On the last calendar day of the month interests are paid for the whole month with the help of just one balance operation and with the ldquoIRrdquo comment. Note: interest does not apply to Islamic (swap free) accounts. The accrual is made only in active accounts. If on the last calendar day of the month the account is archived, the payment of interest for the period when the account was active (daily interest paid in the current month) will not be made. The account is archived if it has not been active for 90 days on condition that the account balance is less than 1000 units of the account currency. If the balance is above this amount, the account will not be archived and the interest is paid in to the clientrsquos account. Online directory is at: docs. mql4/en. Specialized forum on language is at: forum. forexpeoples/. You can also find many advisors, indicators and scripts at: codebase. mql4/ . If you wish to earn with our company, you can choose one of the following types of partnership programs : All these programs provide different cooperation opportunities, thatrsquos why you will find for sure the one that suits you best. Depending on your experience, potential and the expected result, you can choose any program which fits you best. To become our partner, you need to sign in to your personal profile, click on the tab ldquoAffiliate programsrdquo and then click on the button ldquoAffiliate Panelrdquo on your left. To start your own campaign, you need to click on the button ldquoNew Campaignrdquo. Then click on ldquoPartnerrsquos programsrdquo in the menu on the left, choose one of the programs and follow the instructions. Besides, you can use the quick registration form on this page . You may join as many programs and create as many campaigns as you wish. A client who uses your affiliate link (clicks on it, copies it in the address bar of a browser or clicks on the advertizing banner with the embedded affiliate link) is navigated to our site, registers and becomes your referral. And you make profit from this. You can find it as soon as you have created an affiliate campaign in the affiliate panel. Visit the ldquoCampaignsrdquo section and choose the campaign whose link you wish to see ndash the link will be displayed at the bottom of the screen. They will be available to you in the ldquoPromo materialsrdquo section within the affiliate panel as soon as you have created a campaign. The amount of affiliate commission and the way it is paid depend on the program you have chosen. Please consult this page or the Affiliate Agreement for further information. On the main page of the affiliate panel or in the ldquoCampaignsrdquo tab. Affiliate commission can be withdrawn through any method displayed in the ldquoAffiliate programrdquo section. Withdrawal requests are processed in accordance with the companyrsquos regulations. Please, remember that withdrawal through bank transfer may be used solely in case the withdrawal amount exceeds 500 USD. No, you cant. An affiliate account is used only to receive commission. In order to conduct trading operations, you can open an additional trading account in your profile. ldquoAutoreferralrdquo means getting the commission from your own trading accounts. Neither a partner nor his relatives or any partnerrsquos affiliated entities may act as referral. Yes, you can review the list of referrals in the Affiliate Panel. The number of referrals is not limited: the more referrals you bring in, the more you will earn. Membership in the VIP-club from LiteForex is available to any client of LiteForex and provides access to additional services for free or in exchange for a special club currency called ldquoLPrdquo. You can register within your Client Profile. Should you not have a profile at liteforex. please create it. Then click on the ldquoVIP-club button, read the regulations, and accept the terms and conditions by clicking on ldquoAcceptrdquo. After becoming a member of the VIP-club and receiving a relevant club status, you will enjoy access to such services as VPS LiteForex Personal analyst SMS signals Advance payment Credits Reimbursement for deposit fees Please use the link to learn more about the advantages available to the members: liteforex/club/advantages/ . Your status in the VIP-club defines the level of your opportunities and the extent of the provided service package. The statuses are ranked in ascending order of importance: Bronze, Silver, Gold, Platinum, and Elite. The higher your status is, the more services you can enjoy. Just after you join the VIP-club, you are given the Bronze status. You can upgrade your status by increasing your deposit. The status will be upgraded on the next day after you make a relevant deposit. Please pay your attention to the fact that the status is valid for the period of up to 1 year, so you can benefit from all the advantages even if you have to withdraw a part of the deposit. LP points are a special VIP-club currency that can be used for purchasing services in the VIP-shop or exchanged for varied trading bonuses, Forex-related books and webinars, or real money. The number of LP points depends on the volume of conducted trades. The amount of LP points varies in proportion to your status in the VIP-club. When a client joins the club, he automatically gets the BRONZE status and the number of LP points is calculated according to current trading volumes (1Lp10). The higher your status is, the more LP points you get. Please follow the link liteforex/club/lp/ to calculate the number of LP points. A VIP-shop is a special secure area where you can activate free VIP services or exchange LP points for promo-codes in order to activate premium services. Please use the link for more information on the provided services: liteforex/club/vip-shop/ . The service ldquoAdvance paymentrdquo is available to those clients whose status is equal or superior to Gold. Please note that the service may be re-activated only if the total amount of the deposits made after the receipt of the previous advance payment is not lower than the amount of the advance payment and at least 3 calendar days passed after the previous activation. There are 2 ways to get or extend the VPS service: via your personal profile or via the VIP-shop. Also, please note that a complete verification of the profile is required for using this service. Buying or extending the service through your personal profile, you pay for it using money and you will be offered an additional week of use at no cost if you have ordered the service for the first time and paid for the first month. Thus, you will be able to use the VPS service for 5 weeks at the price of 4 weeks. To extend/order the service, make the following steps: log in to your Client Profile and click on the ldquoTradingrdquo button. Then, click on the ldquoVPS servicerdquo tab. To order a new VPS, use the button of the same name. To pay for the current VPS, click on ldquoExtendrdquo. Buying or extending the service through the VIP-shop, you pay for it by use of LP points and in this case you wonrsquot have an additional week of use. You will be able to use the VPS for 30 days. Upon the expiration of this period you can extend the service at your expense or decline it. The service is available at any level. Each pricing plan may be activated and used only once. To extend/order the service, use the following tabs: ldquoClientrsquos Profilerdquo, ldquoVIP Clubrdquo, ldquoVIP Shoprdquo. Then scroll the page down, choose your pricing plan and pay for the service using the necessary number of LP points. You will receive an email offering you to extend the service five days before its termination. To do so, you need to visit our site by clicking on the link from the letter and to choose the extension period. Otherwise, your VPS will be automatically deleted after the termination of the service. If you have any technical questions, please try reading the items of the section 3 first: liteforex/support/faq/ . 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¿Qué es la acción de precio? La acción de precios para los comerciantes de swing es el arte de ver las velas individuales para determinar la dirección probable de una acción - sin utilizar ningún indicador técnico. En última instancia, analizar la acción del precio le dice quién está en control de una acción. También le dice quién está perdiendo el control: los compradores o los vendedores. Una vez que usted es capaz de determinar esto, puede identificar las inversiones en una acción y ganar dinero. Aprende los consejos de acción de precios en esta página y te garantizo que serás un mejor operador de swing. Sugerencia 1. Identificar los niveles de soporte y resistencia Esto no es obvio. Identificar los niveles de soporte y resistencia es una de las primeras cosas que aprendes en el análisis técnico. Es el aspecto más importante de la lectura de cartas. Pero, cuántos comerciantes realmente prestar atención a ella No muchos. La mayoría están demasiado ocupados mirando el Estocástico, el ...
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